fredag 27. mai 2011

Mastergradsavhandlingen er innlevert/Masters thesis has been submitted

I dag har jeg opprettet en ny blogg. Med denne begynner jeg med å skrive ned mine filosofiske betraktninger om det generelle og det spesielle i vår verden. Dette betraktes som et nytt kapittel i mitt liv. Mastergradsavhandlingen min med tittelen: "Hørselshemmedes og døves individualitet og deres sosiale forhold sett i lys av Nietzsches, Foucaults og Honneths filosofi om personlig selvrealisering" (på engelsk: "The individuality of the hearing impaired and the deaf and their social relations in light of Nietzsche, Foucault og Honneth's philosophy of personal self-realization") ble levert inn den 16.mai kl.11.19 (offisiell frist kl.13). Det var deilig å være helt ferdig med dette! Nå er det den muntlige eksamen som er igjen. Denne eksamenen skjer den 16.juni. Hva som blir min skjebne etter dette, er ennå ikke avklart. Jeg har mange idéer som kan realiseres. Ting vil ta tid. 

English translation:
Today I created a new blog. With this I start to write down my philosophical reflections on the general and special in our world. This is regarded as a new chapter in my life. My Masters thesis with the title: "Hearing impaired and deaf individuality and their social relations in light of Nietzsche, Foucault and Honneth's philosophy of personal self-realization"  was submitted on May 16 at 11.19 (official deadline at13). It was wonderful to be completely done with this! Now it is the oral exam that is left. This exam takes place on 16th June. What will be my fate after that has not yet been clarified. I have many ideas that can be realized. Things will take time.

Ingen kommentarer: