søndag 9. desember 2012

Kommentar-feltet

Kjære mine blogg-lesere!

Dere som leser mine blogg, har sikkert noe å skrive tilbakemelding eller spørsmål til meg. Jeg har fått tilbakemelding fra mange av mine lesere på at de har problemer med å få til kommentarer inn på bloggens kommentarfelt. Istedet for dette har dere brukt Facebook til å kommentere. Jeg har prøvd å trykke på kommentarfeltet og skrive noe uten at jeg har logget meg inne. Det har vist seg å være vellykket. Jeg forstår ikke hvorfor noen av dere sliter med å få det til når jeg får det til. Dere som har noe på hjertet å skrive noen ord om mine innlegg, vil jeg sette stor pris på at dere prøver å bruke kommentarfeltet istedet for Facebook.   

Med vennlig hilsen

Øyvind

5 kommentarer:

Øyvind sa...

Først trykker dere på "Legg inn en kommentar". Der får dere frem et kommentarfelt og skriv noe. Deretter skriver dere to ord for godkjenning. Så kan dere velge navn/nettadresse eller anonym. Tilslutt kan dere publisere kommentaren. Det er enkelt! Prøv selv.

Øyvind

jand@imr.no sa...

Hei ! Dette er en test :-)

Øyvind sa...

Takk, jand.

Dette ser bra ut. Jeg håper flere benytter av denne tjenesten etterhvert.

Vennlig hilsen

Øyvind

Anonym sa...

Hej
Det er en test. Håber det fungerer, så mine kommentarer til dine gode blogg indlæg kan komme med fremover.
Mange hilsner
Tomas

Deafhood, audisme og filosofisk refleksjon sa...

Hei Tomas.

Dette fungerer godt. Takk for hjelpen.

Med vennlig hilsen

Øyvind